lunes, 7 de mayo de 2012

Spring alters blood

Están son las fotos de mi última sesión, en ella llevo mi última adquisición que son unas cuñas que me regaló mi madre para mi cumple y que son de una tienda que descubrimos por Gandia que tiene zapatos muy monos, espero que os guste y gracias por todas las felicitaciones en el post anterior.

They are the photos of my last session, she took my last acquisition that arewedges that my mother gave me for my birthday and they are discovered bya store that has shoes Gandia very cute, I hope you enjoy and thanks for all the congratulations in the previous post.

35 comentarios:

  1. Thanks for your sweet comment! Now I#m your follower, too. I love your first picture. What do you think about follwoing each other on bloglovin, too? Have a great evening.

    www.federleichtes.blogspot.de

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thanks for following me, I also follow you in blogovin, follow me you too :)

      Eliminar
  2. me gustan las cuñas! muy chulas!

    besos!

    http://alazne-apieceofme.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  3. Those blue wedges are so fun - love em :)

    Annie
    The Other Side of Gray

    ResponderEliminar
  4. Las cuñas me encantan!!!

    Gracias por tu visita .)

    http://elvuelodelafalda.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  5. I really love your shoes and blouse!!! So chic:)

    Kisses, Lucy:)

    ResponderEliminar
  6. What pretty shoes! I love it !!

    Do you want to follow each other ??

    XX, Gwen

    http://leblogdegwenetseg.blogspot.fr

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thanks, I love your blog and I love to follow you!

      Eliminar
  7. que bonita la camisa!!=) un besazo guapa!

    ResponderEliminar
  8. love the red blouse on you!

    http://brightandsassy.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  9. :D son preciosas amo los zapatos de cuña son super comodos los pudes combinar muchas cosas
    gracias por pasarte por mi blog
    besos

    ResponderEliminar
  10. Cute shoes! Thanks for stopping by my blog! :)

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    ResponderEliminar
  11. muchas gracias, aquí tienes tu otra seguidora!:)

    ResponderEliminar
  12. (wow, tu seguidora numero 100! merezco al menos una felicitación!! jajaj)

    ResponderEliminar
  13. muy guapa! la camisa es muy bonito. por cierto, de donde eres? me suenas mucho jaja

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias, de Gandia, descubrí tu blog gracias a Ana Peiró y tambien me sonastes muxo, ella es amiga mia y bloggera tambien :)

      Eliminar
  14. Me ha encantado tu blog! te sigo :)
    Por cierto muy mona con ese sombrerito

    besitos
    Happiness Everywhere♥

    ResponderEliminar
  15. You look so amazing!! I really love that wedges! Btw, your style is so inspiring and original..I don't wanna miss one more post of you! Do u want to follow each other?;)
    Lot of love!!!

    ResponderEliminar
  16. Muchas gracias por comentarnos guapa!

    G

    ResponderEliminar